-
♿ הנגשת אתרים
- הצהרת נגישות
שיעור מספר 10 –
איך לשווק ולקדם את האתר דרופשיפינג שלנו בצורה הנכונה?
איך לקדם את העסק דרופשיפינג שלכם באינטרנט?
אז בניתם חנות דרופשיפינג וירטואלית מדהימה ... השקעתם בעיצוב והכנסתם אלפי מוצרים והחנות דרופשיפינג שלכם נראית מיליון דולר.....כל הכבוד ... אתם בדרך הנכונה...
אז... אנחנו יכולים למכור לכם אשליות ולהגיד לכם שתוך שבוע תתחילו לגלגל מיליונים .. אבל למציאות יש חוקים משלה , וגם אם נבנה את האתר דרופשיפינג המדהים והמשוכלל ביותר ברשת על מנת שהעסק יתחיל לעבוד ולהכניס כסף , אנחנו חייבים להביא את המצרך החשוב ביותר עבור כל אתר אינטרנט בכלל ועבור חנות וירטואלית בפרט - גולשים.
ניתן לדמות את הסיטואציה לבניית קניון נוצץ באמצע המדבר, אם לא נשווק את העסק שלנו אף אחד לא ידע על קיומו.
היתרון של מערכת EZDROPSHIP , שהיא חוסכת לכם יותר מ 70% מהעבודה שכרוכה בעדכון מוצרים וניהול מלאי ומשלוחים , כך שבעצם תוכלו להתמקד בדבר החשוב ביותר , שזה בעצם קידום העסק והבאת לקוחות לחנות שלכם.
אז איך מקדמים את האתר דרופשיפינג שלכם?
הכנו עבורכם כמה טיפים חשובים שיסייעו לכם להביא טראפיק – תנועה של גולשים לאתר דרופשיפינג שלכם , שיהפכו ללקוחות משלמים.
שם המשחק בעולם השיווק הדיגיטלי הוא להביא כמה שיותר תנועה לאתר שלכם ולחשוף את האתר שלכם בפני כמה שיותר גולשים שהם בעצם לקוחות פוטנציאלים.
ריכזנו לפניכם כמה משיטות השיווק האפקטיביות ביותר לקידום העסק שלכם באינטרנט.
לכל סוג של עסק ולכל נישה של דרופשיפינג תמיד יהיו את ערוצי הפירסום שיהו יותר אפקטיבים עבורו , לדוגמה נישה של בגדי ים לנשים , רוב הסיכויים שפירסום בפלטפורמות כמו האינסטגרם יביא את התוצאות הטובות ביותר וכן על זאת הדרך....
הדבר החשוב ביותר הוא תמיד ללמוד מהמתחרים שלנו ולהיות יצירתיים...
1. SMM - Social Media Marketing - שיווק ברשתות חברתיות
אין ספק שבשנים האחרונות הרשתות החברתיות השתלטו על חיינו ורשתות כמו פייסבוק ואינסטגרם הם מקור טוב לשימוש על מנת להביא תנועת גולשים לאתר הדרופשיפינג שלנו.
SMM הוא בעצם תהליך של הבאת תנועת גולשים דרך רשתות חברתיות לאתר שלנו בנוסף לערוצים שהיו נפוצים בעבר כמו בלוגים ופורומים.
הרבה עסקים נמנעים מלפרסם יותר מדי ברשתות חברתיות גם בגלל חוסר ידע וגם בגלל שהם לא מודעים לאפקטיביות של זה.
אבל הניסיון מוכיח שנישות כגון: אופנה , ציוד ספורט , מרצנדייזינג , מוצרי תינוקות וכו' הם אידיאלים לפרסום ברשתות החברתיות ואסטרטגית שיווק נכונה יכולה להקפיץ את המכירות שלנו בנה מידה חסר תקדים.
חלק מהאסטרטגיות שיווק הטובות ביותר ברשתות חברתיות הן:
- קבוצות פייסבוק – לדוגמא אם אנחנו מוכרים סטרימרים שמשמשים את הרוכשים בעיקר להתקנת תוכנות לצפיה בתכנים כמו קודי , אז נוכל לפתוח קבוצת פייסבוק לקודי ולשווק שם את החנות שלנו.
- אינסטגרם – אם אנחנו מוכרים אביזרי אופנה או בגדי ים , תמונות טובות ואיכותיות עם האשטגס נכונים יעשו את העבודה ויביאו הרבה תנועה לאתר שלנו
צריך לקחת בחשבון שפירסום ברשתות חברתיות צריך להיות עקבי יצירתי ומעניין עם תכנים איכותיים , צריך להעלות פוסט חדש לפחות כל יום יומיים על מנת לקדם את הקבוצה או את הדף שלנו בפייסבוק או את הפרופיל שלנו באינסטגרם..
2. פירסום ממומן בפייסבוק
בשנתיים האחרונות פלטפורמת הפירסום הממומן בפייסבוק עלתה כמה רמות קדימה מעל כל ערוצי הפירסום האפשריים , כאשר שם המשחק הוא מיקוד הפירסום שלנו לקהל יעד ספציפי ברמות דיוק שלא היו כמותם עד כה.
המודל העסקי של פייסבוק הוא בעצם שהם אוספים על המשתמשים שלה כמה שיותר נתונים כגון:
גיל , מין , תחומי עיסוק , תחומי עניין , חיפושים , הרגלי גלישה , באיזה קבוצות אתם חברים , לאיזה פוסטים אתם עושים לייק וכן הלאה...קחו בחשבון שפייסבוק מחובר אליכם 24/7 גם בלי שתדעו ואוסף עליכם מידע כגון מיקום וכו'....
כך שבשורה התחתונה לפעמים פייסבוק יודעת עליכם יותר פרטים מאשר אמא שלכם או האשה שלכם.
תהליך איסוף הנתונים של פייסבוק מאפשר להם בעצם למקדם פירסומים לקהל יעד מאוד ממוקס וספציפי, כך שיש פה WIN WIN המפרסם מקבל פירסום אפקטיבי , הפרסום מגיע למי שבאמת מתעניין באותו פירסום והכי חשוב מר צוקרברג משלשל לכיסו מיליארדים ...
לענייננו , אם נשווה פירסום בפייסבוק לפירסום בערוץ 2 לדוגמא או בעיתון , אז פירסום במדיה כמו עיתון או טלוויזיה זה כמו לשלוח את לחמך על פני המים ...
הפירסום בטלוויזיה , רדיו או עיתון יקר מאוד , ביחד עלות מול תועלת אין לך שום שליטה על פניה לקהל יעד ממוקד ברמה התאורטית אתה יכול לזרוק מיליונים על פירסום ואתה בכלל לא מעניין אף אחד.
פייסבוק יודעים להביא את הפרסומת המתאימה לבנאדם המתאים ופה ההבדל החשוב שבתקציב נמוך מאוד יחסית אפשר להגיע לרהל יעד שלנו בקלות.
מדי יום גולשים בפייסבוק מעל 1.4 מיליארד אנשים.
כאשר אתה מפרסם בפייסבוק אתה יכול לבחור ברמת דיוק ופילוח מאוד גבוהה את קהל היעד אליו אתה רוצה להגיע ע"פ מין , גיל , איזור מגורים , תחומי עניין ועוד...
יש לקחת בחשבון שישנם סוגים שונים של פירסום בפייסבוק ולפני שמתחיל קמפיין צריך לאפיין את המטרות שלאנחנו רוצים להשיג באצעות הפירסום בפייסבוק כגון:
קידום פוסט מסויים
קידום הדף העסקי שלנו
לשלוח אנשים לאתר שלנו
לגרום ללקוחות לרכוש מוצר מסויים
וכן הלאה...
כדרופשיפרים ההמלצה היא כמובן לקדם תנועת גולשים לאתר דרופשיפינג שלכם.
על מנת לבצע את זה חשוב לשמור על כמה כללים עיקריים:
- לדאוג שאתר הדרופשיפינג שלכם ודף הפייסבוק שלכם מוכנים לקליטת גולשים חדשים והכל עובד בצורה חלקה ללא באגים או לינקים שבורים , תזכרו שאתם משלמים על כל קליק או חשיפה וחבל שתבזבזו סתם כסף
- תקדמו את המוצרים הנמכרים ביותר עם הביקוש הגבוה ביותר ניתן לשאוב נתונים מה BESTSELLERS בעליאקספרס כלומר המוצרים הנימכרים ביותר בעליאקספרס הם סביר להניח אלה עם הביקוש הרב ביותר
- תעשו אופטימיזציה למוצרים שאתם מקדמים על מנת שיראו הכי טוב שאפשר על מנת לשכנע את הלקוח המתעניין , תוסיפו סרטונים , סקירות בכתב , סקירות וידאו עדיף כמה שיותר מקוריות , תרשמו תיאור מוצר מפורט שכולל יתרונות , תוסיפו עוד תמונות , מדריכי שימוש והפעלה ועוד על מנת שהלקוח שנכנס יתלהב ממבט ראשון וירכוש את המוצר אותו אנחנו מקדמים.
שיטה נוספת היא להציע מבצעים שונים או להשתמש בשיטת ה " חינם + משלוח" עליה נרחיב בפעם אחרת J
- פתחו קמפיין פירסום פר קליק בפייסבוק , תגדירו את קהל היעד שלכם, הוא לא אמור להיות רחב מדי אלא ספציפי עבור הנישה שלכם.
אם אתם מוכרים בגדי ים – תגדירו נשים בגילאי 18-35 וכן הלאה...
- תעשו בקרה כל הזמן על הקמפיין עד שתגלו מה עובד הכי טוב עבורכם , תתחילו עם סכום קטן עד שתצברו קצת ניסיון , ברגע שתעלו על הגל ותראו שפירסום מציג תוצאות טובות ויחס המרה גבוה תעלו לאט לאט את תקציב הפירסום שלכם
הטמעת החנות שלכם בעמוד הפייסבוק שלכם!
קיימת אפשרות להטמיע את כל החנות דרופשיפינג שלכם בתוך דף הפייסבוק שלכם באמצעות מערכת איזידרופשיפ !
שימוש באסטרטגיה זו תקפיץ את יחס ההמרה שלכם כמה צעדים קדימה על ידי הפיכת החנות שלכם נגישה למיליוני לקוחות מסביב לעולם שיוכלו לרכוש את המוצרים שלכם בקליק!
על כל נושא הטמעת החנות בפייסבוק נרחיב במקום אחר.
SEO – אופטימיזציה למנועי חיפוש
SEO או קידום אתרים הוא תיאור של סדרה של פעולות מורכבות שיש לבצע על מנת שלאתר שלנו תהיה נוכחות גבוה יותר במנועי חיפוש כמו גוגל , או במילים אחרות להביא את האתר דרופשיפינג שלנו לדירוג כמה שיותר גבוה במילות חיפוש ספציפיות ושהאתר שלנו יופיע כמה שיותר בחיפושי גולשים.
SEO הוא הכוונה לקידום אורגני , כלומר שנופיע בתוצאות חיפוש הטבעיות של גוגל ולא בקידום ממומן ( שהוא תשלום פר קליק וזה בעצם לרוב 5 התוצאות הראשונות שנפגוש כאשר נחפש מילה מסוימת בגוגל) .
SEO או קידום אורגני מול קידום ממומן
קידום אורגני יותר יקר , לוקח זמן עד שרואים תוצאות , אבל לטווח הרחוק הוא יביא לנו תמורה גבוהה יותר להשקעה שלנו אם נעשה זאת בצורה נכונה וחכמה!
קידום ממומן הוא טוב לטווח המיידי על מנת להתחיל להביא תנועת גולשים ולקוחות לאתר שלנו.
בקידום ממומן אנחנו מחפשים את הלקוח , בקידום אורגני הלקוח מחפש אותנו ולכן קידום אורגני לרוב יביא לידים איכותיים יותר וברמה קבועה ויציבה לעומת קידום ממומן שברגע שנפסיק לפרסם , לא תהיה כניסת גולשים .
בשורה התחתונה , ככל שהאתר דרופשיפינג שלנו יופיע יותר הרבה פעמים ובמקומות יותר גבוהים בחיפוש האורגני בגוגל על מילות חיפוש ספציפיות כך תהיה לנו תנועה גבוהה יותר של גולשים לאתר שבחנות וירטואלית התירגום הישיר הוא – יותר לקוחות – יותר כסף !
כאשר אנחנו משתמשים המערכת EZDROPSHIP , כבר יש לנו יתרון על המתחרים שלנו מפני שבזמן קצר אנחנו יכולים לעדכן אלפי מוצרים באתר שלנו , כל אתר = עוד עמוד שנסרק בגוגל עם מילות מפתח = יותר הופעות = יותר תנועה לאורך זמן.
אולם, על מנת שה SEO שלנו יהיה אפקטיבי ויעיל יש לשמור על כמה כללי ברזל!
- לערוך את שמות המוצרים שאנחנו מייבאים מעליאקספרס
בדרך כלל תיאורי המוצרים בעליאקספרס ארוכים כאורך הגלות מפני שהסוחרים עושים אופטימיזציה על פי מילות מפתח בתוך עליאקספרס ולרוב השם של המוצר סתם יהיה ארוך ולא הגיוני ויכיל סתם הרבה מילות מפתח שגוגל מזהה כספאמיות כגון:
new 2017 best bathing suit swimwear for girls woman summer clothes
על מנת שהמוצרים שלנו יסרקו בגוגל עלינו לשנות את השם של המוצר ולקצר אותו על מנת שיהיה כמה שיותר ייחודי וכמה שיותר ברור , גם עבור הלקוח וגם עבור מנועי החיפוש. אז פשוט תנקו את כל המילים המיותרות ותוסיפו מילות מפתח שלכם במידת הצורך.
- לערוך את הלינק של המוצר URL , הכתובת של המוצר מורכבת משם האתר שלכם + תיאור המוצר , תיאור המוצר נגזר משמו , כפי שנערוך את שם המוצר כך גם יש לערוך את הלינק שלו שיהיה כמה שיותר קצר וברור
- תירשמו תיאור ייחודי למוצר
מאוד חשוב להוסיף לתיאור המוצר טקסט ייחודי של 100-150 מילים על מנת שעמוד המוצר יקודם בגוגל בצורה טובה , יש לרשום טקסט הכולל את יתרונות המוצר , פיצרים עיקריים תיאור המוצר ומדריך שימוש.
הטקסט צריך לכלול לפחות 2 עד 3 מילות מפתח מרכזיות, כלומר אם המוצר שלנו זה בגד ים אז נשלב הרבה פעמים מילות מפתח כמו :
"בגד ים מומלץ" , " בגד ים זול" וכו'.... חשוב לעשות מחקר מילות מפתח לפני על מנת לזהות את הפוטנציאל בהתאם להיקף החיפוש ורמת התחרות ולבחור את מילות המפתח המתאימות.
חשוב לציין גם את יתרונות המוצר ומה הוא יתרום ללקוח שירכוש אותו.
כגון: " שמלה שתגרום לך להראות מדהימה נוצצת וחטובה" " בגד ים שמחמיא לכל גזרה"
" מוצר מהפכני שישדרג לכם את השימוש " " המוצר יעשה לכם את החיים הרבה יותר קלים " וכו'
אם יש לכם יותר מדי מוצרים , תעשו את זה לפחות למוצרים החשובים ביותר שלכם.
- ליצור כותרות ותגיות עם מילות מפתח לכל המוצרים והדפים או לפחות לחשובים ביותר
- ליצור כותרות , תגיות ותיאור עם מילות מפתח של כ 200-300 מילים לכל קטגוריית מוצרים
- לערוך את ה קישורים ו הURL של הקטגוריות שלכם שיהיו מתומצתות ורלוונטיות לתוכן המוצרים
- בצעו אופטימיזציה של כל העמודים החשובים באתר כמו דף הבית וכו', הכניסו טקסט מקורי עם מילות מפתח רלוונטיות בגודל של 300-500 מילים
- הכניסו תיאור ומילות מפתח לתמונות באתר שלכם, גוגל יודעת לזהות גם את זה
- תוכן , תוכן ועוד תוכן – הכניסו לאתר שלכם תכנים איכותיים שקשורים לנישת המוצרים שבחרתם , כגון :
בלוג , חדשות בתחום , המלצות על מוצרים , סקירות מוצרים , מדריכי קניה , מדריכי שימוש השוואות בין מוצרים וכו'...
- קישורים חיצוניים – SEO או קידום אתר בנוי מ 2 שכבות , השכבה הראשונה היא התוכן באתר שלכם והשכבה השניה היא קישורים חיצוניים מאתרים אחרים לאתר שלכם.
לאחר שביצעתם אופטימיזציה של האתר דרופשיפינג שלכם ואתם דואגים לעדכן את האתר דרופשיפינג שלכם בחומר חדש ורענן לפחות פעם בשבוע אם לא יותר , השלב הבא באסטרטגיית הקידום שלכם הוא להשיג קישורים נכנסים לאתר שלכם מאתרים שקשורים לנישה שלכם.
פה צריך להיות קצת יצירתיים ולחשוב מעבר לקופסא , לעשות קצת עבודת שטח , לשתף פעולה עם בעלי אתרים אחרים , לכתוב פוסטים או מדריכים לאתרים מתחרים עם לינק נכנס לאתר שלכם , יצירת אתרים נוספים כאתרי תמיכה לאתר המרכזי שלכם , כתיבה בפורומים או בלוגים וכן הלאה....
חשוב לשמור על כמה כללים בסיסיים ובעיקר לדאוג שהקישורים יהיו מאתרים שעוסקים באותו תחום כי קישור נכנס מאתר בתחום אחר הינו חסר חשיבות ואף יכול להזיק.
התוצאות הכי טובות יהיו מהחלפת מאמרים או כתיבת תוכן לאתר מתחרה או בלוג בתחום שלכם עם לינק נכנס לאתר שלכם , אפילו אם זה כרוך בתשלום נוסף לבעלי האתר.
תוכלו גם לבנות לבדכם אתרי תמיכה בחינם במערכת EZBLOX וליצור שם תכנים שיפנו לאתר הראשי שלכם.
בניית אתר חינם - http://www.ezblox.co.il/
דבר חשוב נוסף הוא שהקישורים הנכנסים לאתר שלכם ממקור חיצוני יגיעו מכמה שיותר שרתים שונים.
לסיכום SEO הוא תחום שלם בפני עצמו , ניסינו לרכז עבורכם את עיקרי הדברים , אם תיישמו אותם בצורה הנכונה , אתם תראו תוצאות בטווח הרחוק ותקצרו את הפירות ....
עוד 2 דברים הכי חשובים בנוגע לקידום אתרים הוא :
1. להיות עקביים – לעמוד ביעדים ולעדכן את האתר שלכם באופן קבוע
2. להיות סבלניים – קידום אתרים הוא דבר איטי ולוקח זמן עד שמתחילים לראות תוצאות בטווחי זמן של כמה חודשים , אז חשוב מאוד לעיות סבלניים ולא להתייאש גם אם אחרי שבוע אתם לא במקום הראשון בגוגל ...
3. וידאו שיווקי
וידאו מאפשר לכם ליצוא אינטגרציה רגשית עם הקהל שלכם , פירסום סרטוני וידאו יוצר רושם ובאזז הרבה יותר גבוהה מכל תמונה כתבה או מאמר שתפרסמו.
ליצור תוכן איכותי בוידאו הוא הרבה יותר מורכב מפוסטים שמכילים רק טקסט, מפני שיש צורך בתוכנת עריכה , ציוד הקלטה , תאורה נכונה , אולפן וכו'...
אבל לטווח הרחוק יצירת תוכן בוידאו יתרום רבות לאתר שלכם גם לקידום אורגני ויצירת תנועת גולשים לאתר שלכם כגון כאלה שיתקלו בסרטונים שלכם ביוטיוב ויגיעו לאתר שלכם בנוסף הדבר ישפר רבות את יחס ההמרה באתר , יצירת קישורים נכנסים מיוטיוב , מיתוג ומוניטין והכי חשוב יותר מכירות....
הצורה הנפוצה ביותר על מנת לקדם אתרי מכירות , תוכניות שותפים ודרופשיפינג ביוטיוב על ידי סרטוני וידאו היא יצירת סרטוני ביקורת על מוצרים או סרטוני אנבוקסינג.
תוכלו להתחיל על ידי צילום סרטונים חובבניים של סקירת מוצרים באמצעות הסמארטפון שלכם , לסמארטפונים של היום יש מצלמות איכותיות מאוד ותוכלו להגיע לרמה די מקצועית אם יש לכם תאורה טובה !
ככל שתתקדמו ותתמקצעו בתחום , תוכלו להשתדרג בציוד מקצועי יותר כגון מצלמת DSLR , ציוד משרדי ותפאורה , והכי הכי חשוב תאורה מקצועית שעושה את ההבדל.
תוכלו לצלם להעזר בחצובה ולצלם את הסרטונים בעצמכם , או להסתייע בחבר או בן משפחה שיצלם אתכם מציגים את המוצר.
אחד היתרונות בעסק דרופשיפינג ושימוש במערכת EZDROPSHIP הוא שתוכלו למכור לכל העולם , כלומר שפת האתר של האתר שלכם ושל מבקרי האתר היא אנגלית , מה שיאפשר לכם להשתמש בשירותי OUTSOURCING כלומר לשלם למישהו שיכין עבורכם את הסרטונים , אנחנו ממליצים על אתר פייבר FIVERR שבו תוכלו לשלם 5$ לפרילנסרים מכל העולם שיעשו עבורכם את סרטוני הסקירה ויעלו ליוטיוב.
קישור לפייבר:
השלב הראשון על מנת ליצור נוכחות אינטרנטית בשיווק וידאו הוא פתיחת ערוץ יוטיוב , תיכף נסביר לכם כמה מילים על זה , אבל חלק אינטגרלי מהשייוק ביוטיוב הוא יצירת עיצובים מתאימים כגון רקע לערוץ ותמונות תצוגה לסרטונים.
תוכלו להשתמש בשירות החינמי CANVA על מנת ליצור עיצובים ובאנרים מדהימים
קישור ל CANVA: https://www.canva.com/
תוכלו להשתמש בתמונות מדהימות לעיצובים שלכם מאתר PIXABY שמציע ספריה של מאות אלפי תמונות מדהימות לשימוש חינם
קישור ל https://www.PIXABAY.com/:
דבר נוסף שתצטרכו הוא תוכנת עריכת וידאו אנחנו ממליצים על פילמורה FILMORA היא תוכנה קלה פשוטה ויחד עם זאת עוצמתית לעריכת וידאו וצילום מסך ברמה גבוהה מאוד להורדת התוכנה:
לינק לFILMORA:
השלב הבא – פתיחת ערוץ ביוטיוב
יש לפתוח ערוץ יוטיוב , לעצב אותו בסגנון האתר שלנו , להכניס את כל המידע והנתונים על האתר שלנו כולל קישורים רלוונטיים לכל האתרים והחשבונות שלנו ברשתות החברתיות
טיפים נוספים על מנת לקדם את ערוץ היוטוב שלנו:
- חשוב ליישם את כל הטיפים בשלב פתיחת הערוץ ובשלב העלאת הסרטונים ולא לאחר מכן בעריכה.
- בחירת שם לערוץ הכולל את מילת המפתח העיקרית שלנו
- כתיבת תיאור ערוץ ייחודי ומקורי הכולל שימוש במילת המפתח שלנו בהתחלה ובסוף
- יש להשתמש כמה שיותר במילת המפתח שלנו בכל שדה אפשרי ובצורה הגיונית וקשורה לתוכן הרלוונטי
- יש להשתמש במילות מפתח בתיאור הסרטון בהתחלה ובסוף
- חשוב מאוד לשנות את שם הסרטון שיכלול מילת מפתח על המחשב שלנו לפני שמעלים אותו ליוטיוב כגון :XIAOMISMARTPHONE.MP4 ללא רווחים.
- יש להכין תיאור ייחודי ומקורי לסרטון שלנו ביוטיוב שכולל מילות מפתח והכי חשוב קישור לאתר שלנו.
- יש להכניס את מילת המפתח העיקרית לפני שמתחילים להעלות את הסרטון ליוטיוב
- יש להכניס את מילות המפתח הרלוונטיות לשדה המתאים ביוטיוב של TAGS חשוב לשמור על הכללים של יוטיוב, אל תעלו יותר מדי מילות מפתח, אל תעלו מילות מפתח ארוכות יותר ואל תדחפו מילות מפתח ללא קשר הגיוני בתיאור הסרטון , חבל שיוטיוב יסירו לכם את הסרטון סתם...
- בשלב הסופי תעלו את הסרטון שלכם אחרי שביצעתם את כל השלבים שפורטו לעיל....
- שמירה על הכללים והטיפים שחשפנו לפניכם יבטיח לכם דירוג גבוהה יותר ביוטיוב , הרבה יותר צפיות ותנועת גולשים איכותית מאוד לאתר שלכם!
4. שיווק באימייל
שיווק באמצעות דיוור באימייל יכול להיות ערוץ פירסום זול אפקטיבי במיוחד , אם יודעים לעשות את זה נכון .
ניתן להשתמש במערכות כמו MAILCHIMP שמציעות שימוש חינם עד 12 אלף דיוורים בחודש , שזה ממש ממש הרבה!
ריכזנו עבורכם כמה טיפים איך לעשות שיווק באמצעות דיוור במייל בצורה הנכונה!
- על מנת שנוכל להתחיל בדיוור במייל אנחנו צריכים לבנות לנו מאגר של מיילים של לקוחות או לקוחות פוטנציאלים , אז דבר ראשון אנחנו צריכים להטמיע באתר שלנו מערכת טפסים עם אינטגרציה למערכות שליחת דיוור שיווקי במייל כמו MAILCHIMP.
- על מנת שגולש יכניס את כתובת האימייל שלו עלינו להציע לו משהו בתמורה, עלינו להתייחס לכתובת המייל של הלקוח כמשהו ששווה לנו כסף , בעסק דרופשיפינג או בכל אתר מכירתי הדבר הטוב ביותר שאתם יכולים לתת ללקוח שלכם הוא כמובן קופונים!
שלחו לגולשים שלכם קופונים בתמורה להרשמה לניוזלטר שלנו, לא תאמינו איך זה עובד וגורם לאנשים להכניס את כתובת המייל שלהם!
- לאחר שיצרתם רשימת דיוור וביצעתם אינטגרציה לשירות דיוור כמו MAILCHIMP הגיע הזמן להתחיל לעבוד ולשלוח ניוזלטר ללקוחות שלכם, חשוב לשמור על איזון , לא לשלוח מיילים כל יום וגם לא פעם בחודש....צריך לשמור על תדירות סבירה של פעם עד פעמיים בשבוע
- הכניסו תוכן איכותי בניוזלטר שלכם כגון : סקירת מוצרים , חדשות , מבצעים וקופונים , מאמרים מעניינים בתחום מדריכים ועוד דברים שיגרמו ללקוחות שלכם לפתוח את הניוזלטר ולקרא ולא לזרוק ישר לתיבת הספאם!
- תעצבו את הניוזלטר שלכם בצורה שתהיה מזמינה לקריאה, לרוה שירותי הניוזלטרים יש תבניות מוכנות , תשתמשו בהן.
לסיכום , למרות שעסק דרופשיפינג הוא עסק של WIN WIN ללא סיכון מצידכם , ולמרות שמערכת EZDROPSHIP נותנת לכם מעלית לקומה 99 מתוך 100 , והופכת את כל ניהול העסק לאוטומטי לחלוטין, כמו כל עסק , אי אפשר לשבת על הכסא ולחכות ללקוחות שיכנסו.
אתם צריכים לגרום לזה להתרחש....
ככל שתשקיעו יותר בנושא השיווק ותיישמו את הטיפים היקרים מפז שהצגנו לפניכם כך תקצרו את הפירות ותוכלו לייצר לעצמכם הכנסה קבועה גבוהה ופאסיבית לחלוטין על טייס אוטומטי!
ככל שתשקיעו יותר בקידום ושיווק העסק שלכם , כך תוכלו לקצור את הפירות בעתיד....